Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

02 March 2014

Semoga Tenang di sana sahabatku..

Alhamdulillah,sahabat baikku telah selamat dsemadikan pagi ini.. td hanya dapat tgk jenazahnya d bawa masuk dlm van utk dsemadikan.X dapat tahan air mata ni mcurah2,dah janji pd diri moga dapat btahan tp bila jumpa mama boy,kak noni n kak nara tiba2 air mata bcucuran n teresak2.. aku redha,aku terima knyataan ini bhw mu telah tiada boy.. bila tgk makcik za tenang,aku yg tiba2 mnangis n dorg mnenangkanku,aku rs suatu ketenangan n akhirnya dpt terima kenyataan itu..Allah Maha mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya..aku tau arwah telahpun bersedia utk bertemu dgnNya setelah sekian lama menderita..
Semoga tenang d sana boy n smoga Allah tempatkan dirimu di sisiNya..aamiin.. dengan apa yg blaku sebulan dua ni dan tiba2 kehilangan shbt baikku ini mlm tadi buat aku rs dekat denganNya.Allah bg peluang aku hidup utk beribadah padaNya n sentiasa memohon keampunan padaNya.hidup ni hanya sementara..xde yg lebih penting melainkan mencari redha Allah..usah pedulikan apa org kate tentang kita,umpat keji hina dengki itu semuanya nanti Allah akan bagi pahala tu pd kita..
Ya Allah, kuatkan hatiku,suamiku n kluargaku utk bjalan n mencari redhaMu..jgn Kau tggalkan kami tkontang kanting dlm hidup ini..jgn bolak balikkan hati kami..Kuatkanlah keimanan kami padaMu Ya Allah..
Hasbiallah wani'mal wakeel
Fani'mal maula Wani'mannasiir..3x
Laailaaha illa anta,subhaanaka inni kuntu minadzoolimiin..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails