Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

10 February 2011

Hepi 3rd Besday 2 Ahmad akhtar Iman...


Malam tadi kita btiga dah sambutkan besday akhtar iman sama2 kan?! sorila,xdapt nak ajak kwn2 akhtar iman coz ibu x brape sihat ag..kalo smlm ade kat umah tok abah ibu dh minta tolong tok umi masak pe2 ajak kwn2 n mak ayah sepupu akhtar iman sambut sama2,tp salah time lor syg,kita x blik kg..ibu pun x larat ag ni,asyik pening2 n muntah2 je,..mlm tadi pun ibu pakse abah bungkuskan/tapaukan rai kat umah je,ibu takut ibu tmuntah2 kt tempat org ramai,malu beb..tp kira okla kita btiga dpt sambut sama2 kat umah..xlarat xlarat ibu pun masih ag bleh bgambar..hehe..


hepi besday sayang...





















note: ibu n abah sentiasa mdoakan yg tbaik untuk anak ibu ngan abah ni.. smoga anak ibu sentiasa dlindungi Allah selalu,maklumlah di akhir zaman ni byk cabaran pd kita lbih2 lgi kita ni umat islam..Smoga anak ibu mjadi anak yg bijak n soleh..insyaallah...smoga Allah makbulkan doa ibu n abah...amin....


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails