Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

03 February 2011

Happy Chinese New Year...


D kesempatan ini nak ucap hepi CNY to kwn2 yg berbangsa cina.. suzie,guan,jacqueline,ah yie..Untuk my ex-big boss mr.lee juga briget,michael,mr.soo..hepi CNY yek..miss u a lot boss!!!hehehe..
Dan juga buat jiran2 yg duk kat umah abah mak ni..Hepi CNY jgek ye.;:)
(skrg ni kat umah kakk auntie chu po sedang wat tarian singa)..
best plak dgr..akhtar iman ikut tok abah pegi umah auntie chu po tgk tarian singa,balik2 sat ni abah gelak2 kan dia..heheeh..y? sbb dia kata takut tgk naga ,,hahaha!!! siap suh tutup pintu umah,katanya takut naga masuk!! ni dia sdg bcerita pasal naga buka mulut la,amik limau la,mkn limau la,naga telan org lah,,mcm2... Ingat nak p tgk gak tp berat kaki nak kuar..xpela,kira dgr gendang tarian singa pun dh ok la tu..hihihi..lagipun ramai sgt budak2 kat luar..
hmm..kul 4.23pm sat ni baru bhenti..rugi plak x tgk..kalo x bleh amik gambar..hihihi..


note: tarian naga or trian singa? sama lor tuuuhhh...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails