Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

31 January 2011

ooohhh...Really?i'm Pregnant!!

Believe it or not,..n me so suprised myself.."i'm pregnant!!"..
Ya Allah,trima kasih di atas rezki yg Kau anugerahkan pada kami!! amin!!
hmm..b4 aku tau gud news ni,ptg smlm aku rs sakit yg teramatla sgt d pinggang n d bhgian peranakan....Rasa cam dh x tahan bgtau mr.hubby nak g klinik la lps maghrib.. Then lps maghrib mlm smlm kitorang pegila klinik,..
when waiting 2 my turn,tpakselah mnyandar senget kat dinding,rs lenguh n sakit sgt2 pnggang,rs cam nak tcabut je.. sudah lama mnunggu akhirnya dh sampai turn aku..memula masuk sorang2 coz mr.hubby duk layan akhtar iman duk main area tmpat mnunggu..
Then seperti biasa bgtau problem,byk jgk le soklan2 dr doktor erlina..doktor erlina suh wat urine test,then lps bagi je kat doktor,tnampak timbang berat,baru je nak naik atas timbang berat doktor says " positif!" x sempat nak timbang berat badan,aku tdiam kat situ,mcm blur je.. bila doktor kate skali ag, aku trus ucap alhamdulillah..hehe.. time tu i was shocked n filled with happiness..
tgh borak2 ngan doktor tetiba je mr.hubby masuk,dh tau pasal akhtar iman ni pantang kalo p klinik pasti je mintak vitamin ngn doktor..ala,baru je nak wat suprise kat mr.hubby dh doktor telling him.. senyum lebar dia dpt tau i'm pregnant..dia plak over excited!!hehe... on d way balik umah tu dia asyik senyum memanjang je dlm kete..aku tanye aik,senyum panjang nampak? mr.hubby kata " hehe...tiba2 abg rs bdebar plak,tak tau nape".. we smile with a huge smile on our face..hehe...
hmm...no wonder lor aku jadi kuat makan dlm sehari dua ni.. plak tu lewat period 7ari..Tp ingt biasa je coz bulan lps pun lewat 7ari..ingt nak beralih arah je.. nak fkir pasal ngidam plak xleh nak kira coz aku stiap kali nak period mesti nak makan asam n nak muntah..lbh kurang sama je,tu yg x sedar sgt tuh.. cuma selera mkn je tetiba je mbuak2..hehehe..rupa2nya ade rupanye..hehehe..thanks Allah...
hmm.. kata doktor lepas ni kena benti lor mkn supplement2 wat ms ni..tpakse lor aku benti amik supplement vit ACE Blacmores n EPO Hovid..
Maka no diet2 lagi lepas ni..hehehe




0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails