Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

26 June 2010

Besday.....





Alhamdulillah...
Aku bersyukur padaMu Ya Allah..
Aku mohon padaMu Ya Allah agar dpanjangkan usiaku,agar sentiasa diberi keberkatan rezeki n agar dapat hidup bahgia di samping suami,anak n seluruh keluargaku..

Ya Allah, aku memohon ampun padaMu
Ampunilah segala kesalahanku,kejahilanku dan segala dosa2ku,dosa2 suamiku,dosa2 anakku,dosa2 ibu bapa n ibu bapa mertuaku,dosa2 kaum keluargaku n juga dosa2 kaum muslimin dan musimat...
Sesungguhnya kami telah banyak berbuat zalim terhadap diri kami..Tiada yang mengampuni dosa kami melainkan Engkau..Maka ampunilah kami, sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani..


Dalam bertambahnya usiaku,aku bsyukur padaNya diberikan kehidupan yang baik,hidup dalam ksederhanaan n aku bersyukur diberikan petunjukNya untuk aku kembali kepada erti islam yang sebenar.. Sesungguhnya dengan petunjukNya,aku betul2 berasa insaf n sekarang aku mencuba dan terus mencuba menjadi seorang muslimah sejati.walaupun sekarang ni belum cukup sempurna lagi,tapi aku akan cuba berusaha ke arah erti kehidupan islam yang sebenar.. aku Mohon padaNya n mengharap padaNya dlm melindungi aku dr segala keburukan n tetapkan imanKu padaNya n mengharapkan agar ditambahkan keimananku...

amin.....

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails