Followers

fb followers

私のブログへようこそ

myspace comments

myspace comments

Percaya kpd Tuhan,Bsyukur bhw manusia slalu dberikan yg tbaik,sesuai yg dlakukan oleh manusia itu sendiri, x perlu bkeras hati,DIA akan mberikan dsaat yg tepat apa yg hambaNya perlukan, Tidak harus dsaat ini,masih ada esok hari.....

04 April 2010

cerita sedih~~n jom makan~

pg jumaat lalu kita dikejutkan pemergian din beramboi ke rahmatullah..terkezut giler aku dgr brite sedih ni..maklumla aku adalah salah sorg dr peminat din beramboi..
aku dpt brite sedih ni ms aku dlm pjlnn untuk sarapan pagi n terus nak g pasar..lbh kurang kul 8lbh aku dgr di radio era ttg brite sedih ni..sayu kjp hati aku,kdg2 rs cam tak pcy je..tp itulah hakikatnye... balik dr pasar sampai umh trus bk radio era nak dgr ttg pkebumian arwah..tp kan,dlm tgh dgr2 diselitkan lagu sentimental...aku jd hairan..ye la,org mninggal diselitkan lagu2 sentimental,bukan ke lebih afdal kalau diselitkan bacaan yassin,tak pun kalo rs taknak sgt,selitkanlah lagu2 nasyid yg berunsurkan ketuhanan,kehidupan..byk lagu2 nasyid mcm hijaz,rabbani termasuk zikir2..ni tidak,diselitkan lagu2 sentimental yang takde maknanye..cubalah fkr skit,kitakan org melayu n beragama islam plak tu,dan arwah plak salah sorang dr kakitangan era,bgla arwah sedikit sedekah dgn mnyelitkan bacaan yassin n al-fatihah n zikir dalam ms satu hari je.. fikir2kanlah.....
hmm..tghri jumaat ni untuk hari minggu,.
mggu ni masak sup tulang,telur dadar,ikan kering n ulam2an..
kira ok la tu....


sup tulang


telur dadar n ikan kering

ulam-ulaman....

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails